Serviceseddel

Denne side er til vores forhandlere, hvis du er slutbruger, skal du kontakte købsstedet.


  • Ved alle henvendelser skal kundenavn / kundenummer opgives. Hvis du ikke er registreret som kunde hos os, skal forespørgslen foretages via den forhandler, hvor du købte produktet.
  • Garanti: Septon Group A/S yder 2-års garanti, medmindre producenten har angivet en udvidet garanti. For garantiservice skal fakturaen vedlægges forsendelsen.
  • RMA-nummer: Bliver tildelt og tilsendt hurtigst muligt i efterfølgende email efter at serviceanmodningen er registreret i vort system. Forsendelsen skal mærkes tydeligt med dette RMA nummer. Dette RMA nummer skal efterfølgende bruges ved alle henvendelser i sagen.
  • Fragt: Pakken skal sendes, så den leveres til på vores adresse. Varer sendt til pakkeshop afhentes ikke. Kunden står for forsendelse til os, og Septon Group står for returforsendelse ved garanti.
  • Fejlbeskrivelse: Angiv korrekte og tilstrækkelige oplysninger i fejlbeskrivelsen, dette er vigtigt for behandlingen af ​​sagen så hurtigt som muligt.
  • For hi-fi produkter, udfyld venligst serviceformularen her: https://consumer.septon.se/service-en

     


Forsendelses adressen er:


SEPTON GROUP DANMARK A/S
Sindalsvej 47
8240 Risskov


Filters
Sort
display